NAK TAHU KEBENARAN APA YANG BERLAKU DI FESTKUM BACALAH DI BAWAH INI

(diambil dari youtube sebelum esikrie disable post kat youtube...)
(baca dari bawah ke atas)
then terpulang pada korang tentukan berdasarkan post2 dibawah...
tekan older post tuk tgk comment yg lama2, yg ni time da habis da sebelum esikrie disable komen kat youtube...
afiqmasri (35 minutes ago)
0
@tungsten01 tau xpe...kn sng cmni...lg cntek klau fight cara sihat kn?gua pn sme la...prinsip gua sng je...org bg,gua bls...org ok,gua ok la...sttle cite...fren?chiow!
acimeyeshield21 (17 minutes ago)
0
maybe...
dh bce kn??
bgus..
phm2 sndri la..
hrp x jd lg..
tlg igtkn kt pegawai UKM...
chow..
kyousukezoul (59 minutes ago)
0
garangnye si afiqmasri nie...emosional betul...ko bdk u mane erk??ko nk u ko mng erk...sile pnggil doraemon utk g balik mase lalu..huhu..ko leh tukar result ikut y ko suke..wakaka
acimeyeshield21 (57 minutes ago)
0
hahahahahaha!!!!bdk2 rpenye ko ni...
lyn doremon..hahahahaha!!!!
rpenye kt dunia ni de doremon...
afiqmasri (50 minutes ago)
0
@kyousukezoul wei...lu jgn igt lu da tkr nme gua xtau lu spe ek...jap td gne nme crazy4misha...pastu signout gne nme len...bpe byk nme lu ade?gua bkn dak u pn...gua org seni...klau gua ade power pn,gua xkn wt bnd2 cmtu r bai...gua msuk ptndgn pn bkn sume gua mng...gua lek je...da gua ske...
acikhanafz (1 hour ago)
0
ha..kalo lu ade tyme hr kjadian..gua rs sure lu da naek atas toh..ngahaa...
afiqmasri (53 minutes ago)
0
@acikhanafz mmg gua dtg pn aritu...gua dtg sbb gua syg kt seni budaya nie...ckup r politik je kotor...xyala seni pn nk kotorkn skali...sbb tu la rmai org pndg rndh kt org2 seni...sbb bnd2 cmni r beb...
kyousukezoul (1 hour ago)
0
haha.lwkla uolz nie..rslt dh 2 ari b'lalu..kalo nk tukar pnggil je doraemon..hahaha...blom tntu lagi pgwi2 u kowng xmaen tipu..kite insn biase..bkn tuhan@malaikat bole tau..huhu..wpun ukm kene boo tp aku ttp bangga coz at least ukm digeruni jgk wpun orng kt ukm maen tipula..itula..inila..haha...y pntng festkum mmg best..rmi owng aku knl..rindu saat 2 festkum.lg stu jgn la kutuk2 owng kalo kowng xtau perkara sbnr..wat tmbh dose jew..terutamanya pada norhanazawadi1 .next event ko jd juri erk..huhu
acimeyeshield21 (55 minutes ago)
0
ko nk tau kbnrn ko bkk google..
ko taip festkum 2009..
ko klik kt festkum 2009(arjunasukma)..
ko bce la pe juri dikir barat tulis...
klu kptsn dikir barat boleh d selewengkn...
pe tah lg yg len...
acikhanafz (1 hour ago)
0
abg afiq.best ah gua bace komen lu bro.hahaha.. dah2 la tu ek.. msg2 da tau sape mng sape kalah..cume masing2 blum sedar sape mng dgn maruah n redhaNye...
afiqmasri (1 hour ago)
0
@acikhanafz gua komen bkn sbb nk nme..juz nk mnyatakn yg bnar...tp mgkuk2 nie xphm2 gk...xtau la mgkuk jnis pe dorg nie...mgkuk tndas lg elok!da la slh,pastu byk bnyik lak tu...tu yg wat gua mkin panas...
crazy4misha (1 hour ago)
Comment removed by author
afiqmasri (1 hour ago)
0
@crazy4misha nie 1 lg makhluk bangang tahap dewa...mne lu blaja kena BOOO tu mksdnye org gerun ha baghal?klau org gerun,kte bg die standing ovation la bodo!mslhnye,bkn pgawai UPM je yg ckp bnd nie,pgawai U len pn sme kcuali UKM sbb dorg yg wat bnd lahanat nie!ade paham?
acimeyeshield21 (1 hour ago)
0
gua amk cket la petiakn juri dikir barat 2...

(Setelah 2 hari berlalu maka keluarlah keputusan rasmi untuk pertandingan Dikir Barat yang mana Johan dimiliki oleh Artisukma, Universiti Kebangsaan Malaysia, Naib Johan dijejaki oleh Sutra Pawana dari Universiti Islam Antarabangsa Malaysia dan diikuti oleh Basa Diwana dari Universiti Malaya.

Dari pengamatan hamba, keputusan ini mencetus seribu persoalan antara mimpi dan sedar kerana jauh tersasar dari konsep penilaian peribadi hamba)
kamilz9901 (1 hour ago)
0
erm....x abis2 lagi rupenye...ingatkan dah settle..aku tgk video upm,uitm & usm dah ade...nape ukm punye xde...kan lebih elok upload sume u punye video..ni ngate 1 u je..kalo upload sume kan adil namenye..ye x esikrie?
princesscarl (2 hours ago)
0
thanx to crazy4misha....
peningla kalo asyik nk bgado je...utk yg mmg xpuas ati 2 bwk2la bsaba ye....kalo awk2 2 dak UKM mest mnyblahi UKM n kalo dak upm pn cm2 gak kan...sme je,nk mng gak kalo da mngutuk2 ni kan..adatla 2...haha...babai korang..xpyhla nk pns2 lg...solat byk2,doa byk2...insyAllah, hati jd tenang....amin....slmt malam...
afiqmasri (2 hours ago)
0
@princesscarl eh?ble msuk ISLAM?org ISLAM tau yg mnipu tu munafik...munafik tu lak tgolong dlm golongn org2 yg DILAKNAT!lu da ckp mcm2,pstu nk tnjuk bek...pigida mabuk!bole jln!
acimeyeshield21 (1 hour ago)
0
@princesscarl klu aku dak UKM aku x ske mng cre cm2...
biar klh bermaruah...
bia puas d hati, bkn puas d mate...
klu hati x puas x gne...
gua nk mng cre bek je...
gua x ske cre kotor ni..
memalukn dri n U je...
crazy4misha (2 hours ago)
0
dah2 la tu korang. yg lepas biar lepas. bg aku, aper yg korang patutu buat skarang ialah suruh pegawai korang, mewakili korang, untuk bawak benda nie ke pihak MAKUM. jujur, aku cakap, aku x tahu ape dah jd tp aku harap jgn la kita bermusuh. Event nie adalah kerjasama semua u. tahniah wat UKM, UPM, UM, UiTM, and UPSI yg bergnding bahu menjaya event yg besar nie. U len, i x sebut sbb i x thu. tp, tanpa korang sumer x berjalan gak. yg penting kita meriahkan event nie. Salam Persahabatan wat semua.
afiqmasri (2 hours ago)
0
@crazy4misha cmni la bru btl...da start lpas tu try cool down kn blik...tu yg kte hrapkn kt cnie...xgitu?pape pn,UKM ttap men tpu gk...hahahahahaharun salim bachik...
princesscarl (2 hours ago)
0
tau pn...sme jela dgn sape yg mgamok ni...mestila de sbb...org gle pn pndai mrh bersebab...x ke bengong..???
xpyhla nk hrpkan kmngan 2...da mktamad pn...sme je..haha..
eh,taula...dah kalo org yg mlambai 2 nek bus UPM....xtaula kalo guard pn nek skali bus UPM 2...hahhahhahhaha
afiqmasri (2 hours ago)
0
@princesscarl mslhnye UPM xksh pn klau klh ngn org yg deserve bai...yg jdik xpuas ati,UKM men ske2 ati bapak agkt pkck sdara spupu die je ubah mcm2 last2 minit sbb nk mng...da dsperate sgt nk mng kot...klau lu nk tau,ktorg mmg bwk pak guard kalau dorg mmrlukn bntuan ktorg...lu org mst xkn tlg kn?ape klas penari UKM yg xsbape tu nk 1 bas ngn pak guard kn?wak lu!
princesscarl (2 hours ago)
0
tp yg sedeynye org yg kutuk2 UKM ni pn sme je...mcm u ckpla td i ni xsdar diri..
y not if u sdarkan 'KWN' u yg seangkatan dgn u 2..?????
kutuk org len je pndai....
n kalo nk tau la kan...UM n UiTM sume suke UKM...n sokong UKM yg mng kalo nk dbndingkan dgn upm ni...dahla tyme blk ade ati dak2 upm lambai kt UKM...xtau malu btol...huh
afiqmasri (2 hours ago)
0
@princesscarl la...gua igtkn da abes da td...rpenye xpuas ati lg pmpuan nie...dorg mngamuk pn mst r ade sbbnye bai...xknla tb2 je mngamuk lak kn...klau yg ske tu sume mbr2 lu nk wtpe...gua pn bek je ngn dak2 UKM mbr2 gua...gua xpuas ati ngn pgawai lu je...bai,celah mne dak UPM lambai kt UKM tu?mne lu tau dak UPM yg lambai?ntah2 pak guard ke,xpn acik cleaner ke?sdap je lu tarok kn...
princesscarl (2 hours ago)
0
thanx uolz....
Alhamdulillah,ade gak yg trase nk mnyedarkan org len...bagus sgt...
afiqmasri (2 hours ago)
0
@princesscarl klau sdar tu elok sgt la...jnis yg xsdar2 nie yg ssh cket nk bg pngajaran...